28 jul 2010

Strada van Martje op halen.




Vandaag mee met 6 Qeust rijders naar dronten om Martje en haar nieuwe Strada op te halen.
Was best wel een windje en heen hadden we hem voor.
Op de dijk ging het al meteen snel, mijn snelheid was 37 samen met Rob en Jan maar de anderen hadden denk toch al gouw een snelheid rond en boven de 40.
Die snelheid is voor mij met mijn Alleweder te gek want we moesten ook weer terug maar dan met tegen wind.
Dat we aan kwamen was Martje er al en haar Strada lag op haar zij, even wat aanpassingen.
Wat een mooi kleurtje.


Na wat afgesteld te hebben werd er even een proef rondje gereden.


Ondertussen even shoppen in het magazijn van Velomobiel.
Nieuwe remkabels en een verklikker voor mijn knipper lichten.
Na dat we een bak koffie hadden gehad zijn we weer richting Enkhuizen gereden.
Was een zwaar terug tochtje, ging weer best rap.
Maar ben blij dat ik mee ben geweest, was weer een leuk dagje.
106 Km.

O' ja, ik heb er een besteld, ja een Qeust, maar rij voorlopig nog met veel plezier een paar jaar in mijn Alleweder.

Jan.

5 opmerkingen:

  1. Beste Jan heb je niet gehoord dat de wachttijd momenteel ongeveer 18 maanden is dus dan zet jij straks je nieuwe Quest eesrt nog een maand of 6 in de "hoek" , ik geloof daar niets van vooral omdat je nu de verschillen van dichtbij hebt "gevoeld"

    gr.Pé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt Pe'

    Maar als ik hem kom Halen willen ze ook denk ik wel dat ik hem betaal.
    Die twee jaar heb ik wel nodig.

    Groet Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Jan, gefeliciteerd met de aanschaf (maar waarom geen Strada?) ;-)

    Groetjes,

    Erwin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me goed voorstellen dat je een Quest of Strada bestelt als je graag blijft meerijden met zulke jongens.
    Ik gebruik m'n FAW hoofdzakelijk als 'slechtweerfiets'(vandaar continu dat dekje ook).
    groeten Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Jan

    Ik had wel een beetje met je te doen hoor. Je meost zo doortrappen. Ik weet er alles van hoor. Dat ben ik zeker nog niet vergeten.
    He ik hoor wel wanneer je tijd en zin hebt. het mag ook anders na mijn fietsvakantie als je dat beter uitkomt, maar komende week ook prima

    Groetjes Kat en droom maar vast van je Questje

    BeantwoordenVerwijderen