1 dec 2010

Van Zeiltje naar harde kap.

Ik zag eerder deze week dat het echt koud zou gaan worden,heb nog snel de vaart er in gezet om hem klaar te krijgen, de harde kap ter vervanging van het zeiltje.
Helemaal klaar is hij nog niet, moet hier en daar nog plamuur op maar kan dan in de verf.
Heb er nu mee gereden en direct er ook een Boterschermpje op gezet.
Wat een feestje om mee te rijden, het was koud maar ik had het veel warmer dan de andere dagen dat ik nog met het zeiltje er op heb gereden.

Vanmiddag kreeg ik te horen dat er een witte Quest body klaar voor mij licht, of ik die wil hebben.
Dat is wel snel maar wel heel erg leuk om er ook in te mogen gaan rijden, heb ja gezegd.
Morgen nog wel even door geven wat mijn wensen zijn wat betreft afmontage.

Rij de oliebollentocht dit jaar in een Quest, zou met de Alleweder mee gaan.... kunnen we wel een uurtje later weg Kees!


4 opmerkingen:

  1. Hoi Jan,

    Dat zijn nog eens leuke berichten zo aan het eind van het jaar.
    Een witte Quest is wel lastig in de sneeuw :-)

    Gr
    Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou de FAW ziet er wel bliksemsnel uit zo in ieder geval, je bent een dekselse kunstenaar Jan!
    Als je ook nog de voetengaten hebt dichtgemaakt zal je snelheid zeker stijgen!
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mick, de voetengaten had ik al een tijdje terug dicht gemaakt, is met deze kou en harde wind erg lekker.
    Het was al een feestje om in een alleweder te rijden maar met deze aanpassingen word het nog leuker.

    Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jan,

    Succes en veel plezier vandaag met het ophalen van je nieuwe Quest :)

    Erwin

    BeantwoordenVerwijderen