3 apr 2010

Texel.



Vrijdag 2 april het rondje, rondje Texel.
Voor mij de eerste keer ook de eerste keer dat ik mee ga met de groep, Kees legt mij nog even snel uit wat de regels zijn wat betreft het rijden in een groep.
En dan vertrekken we na de koffie en een dikke plak cake.


Op naar Den Helder naar de boot.
De boot van 11:00 gaat net voor onze neus weg, word een half uurtje wachten maar dat geeft allemaal niet want de stemming zit er lekker in.
Ook deze trouwe viervoeter zal even moeten wachten.



Op Texel aangekomen rijden we in een rustig tempo richten de vuurtoren Cocksdorp maar stoppen nog een keer onderweg.
Als we even hebben stil gestaan met het uitzicht op het waddenzee zegt Kees, ik ruik de koffie waarop een aantal mensen reageren door weer in heen fiets te stappen, was dus een stille hint om te vertrekken.


Als we de koffie en andere versnaperingen hebben weg gewerkt vertrekken we weer.
Een leuk stuk door het duin gebied over slinger fietspaden die om hoog en laag gaan en niet al te breed zijn, is dus even oppassen met tegenliggers en voorbij gaan van andere fietsers.


Ja ik mocht ook even vooraan staan, leuk moment voor een foto.
Terug bij de boot was het even wachten maar daar was de boot al weer, terug naar het vaste land.


Ik ben met de groep terug gereden die richting Twisk reed en bij Abbekerk heb ik de rest gedag gezegt en ben ik het laatste stuk allen richting Medemblik naar Enkhuizen gereden.
Was een lange maar zeker leuke dag, 181 km gereden.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten