28 mrt 2010

Zandvoort.




Zondag mee gedaan met de circuit run op het auto circuit in Zandvoort.
Mijn twee zussen hadden mij gevraagd of ik ook mee ging doen en heb toen ja gezegd vier weken voor aanvang.
S'morgens om half negen afgesproken bij mijn zus,kon met ze mee rijden.
Ik en mijn zus moesten pas om een uur starten maar mijn twee neefjes liepen ook mee( 2,5 km) en die starten eerder.
Het ging best lekker had er niet veel voor getraind omdat ik de alleweder nog niet zo lang heb en de combinatie fietsen lopen valt niet mee hoewel het wel steeds beter ging.
Ik heb 1 uur en 3 minuten en nog wat seconden over de 12 km gedaan.
Viel mij niet tegen, start achter de businessloop die je na 1 km al tegen komt( 8 min eerder gestart) waar je dan slalommend door heen moet, srand was zwaar, was hoog water en we haden tegen wind die best hard was.
Meschien volgend jaar weer en dan er echt voor in training gaan om binnen het uur te lopen wat zeker moet kunnen.

Mijn oudste zus was er ook om foto's te Maken, zag haar staan in de berm ben toen ook in de berm gaan lopen om voor de lens te komen.

1 opmerking: