21 jun 2010

Spiegels met led knipperlicht zijn nu helemaal af.Ik ga hier een verslag van maken en op www.ligfiets.net onder zelfbouwers.

Dit is de schakelaar die ik gebruik voor de richtingaanwijzers, komt bij een brommershop vandaan.
Het rode knopje is voor de toeter en er zit ook nog een schakelaar op met 1 schakelstand voor binnen verlichting of groot licht.

Heb twee ledjes per spiegel, een aan de zijkant en een bovenop.
De led bovenop kan dan ook gezien worden door het verkeer wat rechs van je staat als je links aan geeft.
Op de foto hier boven zie je hem ook branden.
Heb ze ook zo ver naar voren geplaatst dat ik ze niet zie want dan zou je als het donker is verblind worden, ze geven veel licht.

Binnen kort dus een verslag op www.ligfiets.net

4 opmerkingen:

  1. Mooie gestroomlijnde spiegels heb je op je Alleweder :) En de knipperleds lijken mij een nuttige toevoeging. Mooi gedaan!

    Erwin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS: laatst geprobeerd om een stukje te plaatsen bij zelfbouwers op ligfiets.net. Ging goed, totdat het tijd werd om het artikel op te slaan - toen kreeg ik dus een foutmelding. Heeft denk ik te maken met de gedeeltelijke vernieuwing van de website. Probeer dus eerst even een kort stukje tekst te bewaren, voor je het hele verhaal voor niets intypt :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haa Jan,

    Ik rijdt al een jaar of drie met ook 2 knippers in de spiegels, en wil nooit meer anders. Heb er al flink reclame voor gemaakt, maar bij mijn weten ben je de tweede velomobilist die dit idee tot uitvoer heeft gebracht. Kan niet wachten tot je het zelfbouwprojekt incl. foto's hebt geplaatst! Vast overtuigd dat het jou ook heel goed gaat bevallen!! Zou standaard moeten worden m.i.

    Groet van Quesjer

    BeantwoordenVerwijderen