tag:blogger.com,1999:blog-1712580004505856134.post8121684336959278916..comments2012-05-09T21:29:53.218+02:00Comments on Test Quest: Toer/race kapJan Reushttp://www.blogger.com/profile/04488019423236522902noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-1712580004505856134.post-63561126330905772222011-01-21T21:04:04.882+01:002011-01-21T21:04:04.882+01:00Heel goed dat er zo aan accessoires gewerkt wordt!...Heel goed dat er zo aan accessoires gewerkt wordt! Wel een vraagje: is de schuimkap met "flens" ook nog vooronder weg te schuiven als je helemaal open wilt fietsen?Kees van Malssen, oud-voorzitter NVHPVhttps://www.blogger.com/profile/07805552941129833987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1712580004505856134.post-57803933777001644132011-01-13T16:42:40.687+01:002011-01-13T16:42:40.687+01:00Beste Jan. Heb ik iets gemist ? Je Alleweder staat...Beste Jan. Heb ik iets gemist ? Je Alleweder staat niet meer op Marktplaats. Is hij verkocht? Groeten Kees.Kees van Hattemhttps://www.blogger.com/profile/09600194708715510621noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1712580004505856134.post-68309658558379675692011-01-09T21:30:51.089+01:002011-01-09T21:30:51.089+01:00Hoi Rob,
Ja de racekap met koolstof deksel{ dekse...Hoi Rob,<br /><br />Ja de racekap met koolstof deksel{ deksel is dus de vervanging van de schuimkap} die schiet ook al op.<br /><br /><br />Groet Jan.Jan Reushttps://www.blogger.com/profile/04488019423236522902noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1712580004505856134.post-75109531124907152642011-01-09T20:58:50.867+01:002011-01-09T20:58:50.867+01:00Dit ziet er veel belovend uit Jan,
Zijn de complet...Dit ziet er veel belovend uit Jan,<br />Zijn de complete racekappen ook al in beeld?<br />Of lees ik daar met mijn suffe kop overheen?<br /><br />Gr<br />chocolade melk Rob :-)Robbedoeshttps://www.blogger.com/profile/12738581102313006787noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1712580004505856134.post-12779361039277869912011-01-09T14:26:08.402+01:002011-01-09T14:26:08.402+01:00Leer elke keer weer bij... maar ben content dat nu...Leer elke keer weer bij... maar ben content dat nu de stroomlijnkap ook meer aandacht krijgt. De meeste snelheid wordt nog steeds door het hoofd verloren. En zeker in deze winter periode als je hoofd dan ook nog comfortabel uit de wind en in de warmte (met meer snelheid) kan zijn... is dat mooi meegenomen. Alvast bedankt voor je inzet hiervoor.Ceeshttps://www.blogger.com/profile/02502222339675005547noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1712580004505856134.post-70778815933761241932011-01-09T14:07:03.571+01:002011-01-09T14:07:03.571+01:00O' ja Cees, je bedoeld denk ik carbonvezel en ...O' ja Cees, je bedoeld denk ik carbonvezel en glasvezel, polyester is de hars maar ik gebruik Epoxy hars.<br /><br />Jan.Jan Reushttps://www.blogger.com/profile/04488019423236522902noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1712580004505856134.post-47708499360902903842011-01-09T14:01:53.273+01:002011-01-09T14:01:53.273+01:00Hoi Cees,
Ideen zijn altijd welkom.
De schuif- f...Hoi Cees,<br /><br />Ideen zijn altijd welkom.<br /><br />De schuif- flensrand geeft de schuimkap al veel meer stijfheid.<br />We gaan het eerst zo proberen.<br /><br />Groet Jan.Jan Reushttps://www.blogger.com/profile/04488019423236522902noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1712580004505856134.post-89388284693184839702011-01-09T13:42:25.405+01:002011-01-09T13:42:25.405+01:00Knap werk Jan. Wel lijkt mij dat de schuimkap bij ...Knap werk Jan. Wel lijkt mij dat de schuimkap bij de deelbare cap het tere punt is. (vooral bij harde wind) Misschien zou een deelbare carbon of polyester onderkant ook nog een optie wezen zodat bij wedstrijden en harde wind deze vervagen kan worden. zodat je een geheel deelbare carbon of polyster kap hebt. Groet Cees (Was maar een idee :)Ceeshttps://www.blogger.com/profile/02502222339675005547noreply@blogger.com